Co je RTB reklama?

Real time bidding (RTB) je označení pro programatickou reklamní technologii, kterou využívají reklamní agentury i větší značky. Jedná se o profesionální nástroj pro nákup online reklamy, ať už se jedná o klasické bannery, nativní reklamu, video či nestandardní velkorozměrové plochy jako například tzv. branding.

Hlavní přínos RTB reklamy je v cílení. Můžete zacílit konkrétní sociodemografickou skupinu uživatelů se specifickým zájmem, například ženy ve věku 20-30 let se zájmem o zdravý životní styl, nebo třeba uživatele pracující v segmentu IT v okolí Prahy.
RTB reklamu můžete nakupovat skrze řadu nástrojů od různých firem. Nejčastěji používané v Česku jsou Adform DSP a Google DV360. Oba systémy poskytují kromě kontroly nad cílením také vyšší efektivitu a úsporu nákladů.

Pokud máte zájem o více informací ohledně RTB, napište mi email na strachota@cavixo.cz.

About the author : admin

Leave A Comment